joi, 1 martie 2018

Devenim doar o amintire




Nu o lua ca pe un sfat, ci ca pe un principiu.

Atunci cand am realizat ca pot sa ajut printr-un simplu zambet sau ca pot sa alin printr-o vorba calda persoana din fata mea, mi-am dat seama de puterea pe care o detin.
O numesc putere, pentru ca inseamna putere sa lasi in spate durerea din sufletul tau si furtuna din ganduri si sa oferi un gand bun oamenilor.
De ce?
Pentru ca esti cea mai in masura sa faca asta. Pentru ca experienta si empatia pe care tu poti sa o simti te recomanda.

Mi-am spus ca indiferent de arsura pe care o simt in suflet si de cenusa ce a ramas acolo, trebuie sa zambesc in continuare, trebuie sa lupt sau macar sa ma straduiesc. Oamenii au nevoie de amintiri bune, au nevoie de amintiri din care sa se inspire, din care sa invete ceva.
Nimeni nu este profesor, dar cu siguranta impartasind idei si avand deschiderea mentala necesara, ajungem sa ne completam si sa ne armonizam intr-un cadru placut.

Suntem conceputi in asa fel incat sa devenim la un moment dat doar o amintire si este de datoria noastra sa ramanem o amintire frumoasa.

Timpul ajune la un moment dat sa ne fie inamic...si o sa fac tot ce imi sta in putinta pentru ca atunci cand o sa devin o amintire, sa ma povestiti frumos.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu